23 Aralık 2011 Cuma

Dedemin İnsanları filmi,Yılbaşı ağacımız ve gündelik hayat




Herkese büyük bir sevinçle beklenen güzel bir cumartesiden kocaman merhaba.Geçen postumda bahsettiğim Dedemin İnsanları filmine dün arkadaşlarımla gittim.İyiki gitmişim ne iyi etmişim.Çağan Irmak ağlatmadan o salondan çıkarmıyor zaten insanı.Ama sadece ağlamak değil hem güldüm hem çok ama çok eğlendim hemde ağladım.Süper bir duygu karmaşası.80li yılları, yazın o güzel günlerini yaşamak istiyorsanız,hem eğleneyim hemde duygulanayım diyorsanız mutlaka gidin.Hiç pişman olmazsınız.Çok beğendim ve şiddetle tavsiye ediyorum.Sinema keyfi bitip eve dönüp canım kızıma kavuştuğumda  büyük bir heyecanla beklediğim yılbaşı ağacımızın geldiğini gördüm. Tabi ki büyük bir heyecanla paketi açtım.Beklediğimden biraz ince olsa da idare ediyor.Özellikle süslemeleri o kadar fazla ki.( gerçi ben ayrı bir süsleme paketi daha almıştım).Bu nedenle çok süslü oldu:))Beklediğim gibi Duru'nun çok ilgisini çekti hele ışıklarını yaktığımızda önce korksa da sonra çok eğlendi.partisepeti.com da benden bir alkışı hak etti.Özellikle çok kısa sürede elimize ulaştı.evimizdeki yerini hemen aldı.Ayrıca birde babişkomuz renk değiştiren ışıklı bir kardan adam almış.Oda konseptimize çok uydu:))Yani yeni yılı karşılamaya artık evimiz hazır.Duruya geçen gün aldığım leoparlı taytını giydirdim.Çok yakıştı kızıma.Kendi de sevdi herhalde sürekli ayyy ayy gibi sesler çıkardı.Karadenizde yağmurlu bir hafta sonu bizleri bekliyor ama benim keyfimi hiç bişey bozamaz.Çünkü koskocaman 2 günüm var dinlenmek için.Keyifli güzel bir hafta sonu bizlerin olsun:))


işte kardan adamınız renk renk ışıklar yanıyor aslında

2 yorum:

  1. Canım paket şimdi geldi çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum! Akşama giydirince resmini eklicem minnoşun :) Buarada bir kitap aldım kendime, seninde seveceğini düşündüm. Haftasonu alıp göndericem hemen :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. aayyy çok sevindim bizimki daha gelmedi sanırım yarın elime ulaşacak.güle güle kullansın umarım beğenmişsindir.nasıl yakışır şimdi minnoşa, mutlaka görüntüle çok merak ettim.kitabıda çok merak ettim ama zahmet olmasın lütfen sana.Gerçi hakkaten böyle şeyler zahmet olmuyo ben paketi hazırlarken çok keyif aldım.çok teşekkür ederim öpüyorum

    YanıtlaSil