29 Aralık 2011 Perşembe

HAYATIN YAVAŞLATMA MODU VAR MI


Bazen günler nasıl geçiyor anlamıyorum su gibi akıyor derler ya galiba doğru.Okul ev çocuk gezme alışveriş falan koşuşturmaca halindeyim hep.Üstüne birde bademciklerim çok fena şişti sesim kısıldı.Ama ayaktayım yatak döşek durumuna düşmedim henüz bugün de izinliyim bir güzel dinlenicem inşallah.Tabi bu arada önceden söz verdiğimiz gezmelere de gitmek durumunda kaldım.Bir önceki gün ailecek komşumuza gittik dün de kızımla arkadaşıma davetliydik.Bu ara yeme olayında ipin ucuda kaçmış oldu böylece.Sanırım yeni yıla rejim kararı ile girmeliyim:)))Çok komik diyorum bir yandan da kendime.Sanki çok uygulayabilcem.Zaten yeni yıla da annemler de gircez eee orda da tabi biraz yicez pazar günü de klasik pidemizi yiyip evimize döneriz.Sonuç +3 kilo:((Yeni yıla +3 ile başlamış olurum artık.Aman napayım şimdiden bunun derdine düşüp şu anı zehir etmenin ne alemi varki dimi.Boşverdiiiimmmmm hemen.
Gelelim giyim kuşam alışveriş işlerine.Duru hanıma bir kaç parça bişeyler aldım tabi arada kendime de bir parçacık aldım LCW den.İndirime girmişti bende dayanamadım.işte Durişkonun cicileri



Dün okuldan çıktım ve eşimin beni beklediği noktaya doğru koştur koştur giderken gözüm saatçinin vitrinine takıldı ve tam olarak hayalimdeki istediğim saatle göz göze geldik.Aman Allahım işte ben bunu istiyorum dedim ve içeri daldım.Hemen denedim saati ve evet dedim.Tabi hemen alamadım fiyatı 350 lira(indirimli hali oda).Ama aklımdan çıkmıyor keşke görmeseydim yaaaa.Tabi eşime yeni yıl yaklaşmışken heyecanla saatten bahsettim ballandıra ballandıra artık gerisini evrene bırakıyorum(yani evren eşime diyorum bir mesaj yollasan) neyse ben olumlu mesajımı yolluyorum lütfeeeeeen benim ol sevgili guess lütfennnnnnn.
benim ol benim ol benim ol




Ay bu isteklerin sonu yok mudur ya üfff.Neyse artık dönelim durişkonun kombinlerine.Kendimi çekmeyi hep unutuyorum.Aslında unutma değilde sabah gün ışımadan! uyanıp okula gittiğimiz için maalesef çekemiyorum ama çekicem bende inşallah.Çenem düştü sanırım artık postuma son vermeliyim.Bu arada izleyici sayım çok yavaş olsa da artmaya başladı yani benimde sesimi duyan birileri varmış diyorum artık çok mutlu oluyorum ve kendilerine teşekkürü bir borç biliyorum.Çok teşekkür ederim.
Benim en sevdiğim gün kendimi en iyi hissettiğim gün hep Cumadır.Cumaları çok ama çok seviyorum.Ve bu Cuma 2011 in son günü.Herkese  mutlu keyifli bir cuma günü dilerken sizleri de mankenimizle baş başa bırakıyorum.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder