2 Ocak 2012 Pazartesi

BOL RESİMLİ YILBAŞI ANILARI



2012'nin ilk günlerini yasadık bile.Bence bu yıl güzel bir yıl olacak.Nasıl düşünürsek öyle olur düşünce gücüne hep inanmışımdır ve beni hiç yanıltmamıştır.Biz yeni yıla sevdiklerimizle birlikte girdik.Canım teyzem bize harika bir yılbaşı sofrası hazırlamıştı.Resimleri birazdan gelecek.Annemler ve teyzemler başka bir şehirde oturuyorlar bir saatlik mesafe var aramızda.Önce öğle saatlerinde hazırlanıp yola çıktık ilk olarak annemlere uğrayıp duruyu bıraktık.Biraz çarşıda dolaşıp kızımızı da alıp annemlerle teyzemlere geçtik.Annem,babam,teyzem,eniştem,kuzenim eşim,ben ve duru küçük ama eğlenceli bir grup olduk.Teyzeciğimin ve sevdoşumun hazırladığı nefis yemekleri yedik.Teyzemin yılbaşı menüsünde şunlar vardı:
  • İç pilavlı fırında tavuk 
  • Havuç kızartma
  • Yalancı çerkez tavuğu
  • Lahana sarma
  • mercimek köftesi
  • Kıymalı bulgurluydu sanırım börek
  • Dondurma eşliğinde irmik tatlısı
  • Alakasız ama işkembe çorbası:))  
Lahana sarma ve işkembe çorbası anneciğimin diğerleri ise teyzeciğimin ellerinden çıkma.Hepsi birbirinden lezzetli olmuştu.İkisininde elleri dert görmesin inşallah.




Masada uzun uzun oturduk keyif yaptık bol bol sohbet ettik tadını çıkardık.Bu arada Duru bu geziden oldukça memnun kaldı.Bol bol güldü oynadı.Keyfi çok yerindeydi.Eee o kadar insan beni sevip şımartsa bende mutluluktan uçardım herhalde.Zaten gecenin sonunda da bitap düştü yorgunluktan.Kolaylıkla uyuyuverdi.Ve bizde tombala oynadık.


Gecenin en güzel yanı ise sevgili eşimin istediğim saati alması ve tam yeni yıla girmek üzereyken hediye etmesiydi.Canım benim ya gidip beğendiğim yerdeki kadına tarif etmiş kadında hemen anlamış ve sonunda çok beğendiğim bu güzelliğe sahip oldum.Bendeki sevinç görülmeye değerdi.Demek ki evrene doğru mesajlar yollamak lazım dimi:)))




Ertesi gün herkes uyurken ben Durişko ile 08.00 de ayaktaydım.Kahvaltısını falan yaptırdım biraz oynadık o ikinci uykusuna yatarken ev ahalisi yavaş yavaş uyanmaya başladı.Bizde Pazar günleri kahvaltıda bir arada olunduğu zamanlar genellikle pide yaptırılır.Ben bu Pazar pideleri pek severim çünkü bütün aile bir arada oluruz ve çok keyif alırız.Enişteciğimde almış eline kalemi kağıdı başlamış pide listesi yapmaya.Kimi kuşbaşılı kimi pastırmalı herkese istediği gibi yaptırıp sıcacık pidelerle geldi.Bize de sofrayı hazırlamak düştü.Pidelerimizi yedikten sonra kuzenlerimle bir güzel oturduk muhabbet ettik.Bana çok iyi geldi.Bu nedenle bence 2012 çok güzel geçecek çünkü ben böyle güzel girdim işte yeni yıla.Umarım herkes de benim gibi güzel girmiştir bu yıla çünkü nasıl başlarsa öyle gider derler.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder