25 Ocak 2012 Çarşamba

COSMOPOLİTANDAN SEÇMELER

BU GÖZLÜĞE BAYILDIM
BORDO ASİL RENK MİDİR?
RENGARENK ÇANTALAR
BU İPEKYOL ETEĞİ ÇOK BEĞENDİM ALIŞVERİŞ LİSTEME EKLEMELİYİM.OKULDA DA GİYİLMEYE ÇOK UYGUN:))
DERİ ETEKLERDE ÇOK MODA


BU RENKLER CİDDEN ENERJİ DEPOSU
YİNE DERİ ETEK TOPSHOP


VE CHANELİN YAZLIK ÇANTALARI HOŞ GÖRÜNÜYOR.
Ben dergi okumayı pek severim.Kızımdan önce daha sıkı bir dergi okuyucusuydum artık biraz daha az takip ediyorum ama elimden geldiğince bakmaya çalışıyorum.Cosmopolitanın Ocak sayısında bu sayfalar dikkatimi çekti.Aslında bu sayıyı pek beğenmedim.Çok fazla cinsel içerikli konu var ve bu beni okuyucu olarak çok sıkıyor.Yahu yurtdışı dergilerin konuları bunlar.Biz Türk milletiyiz bize uyarlayın aynı kelimeleri alıp kullanmayın.Ki bu kadar da yok erkekler şöyle sever yok böyle olur bırakın bunları.Daha içten daha güzel ve de daha bizden bir cosmopolitan istiyorum ya.Aslında bir daha almıcam deyip yine aldım.Şans vereyim dedim ama bu sayfalar dışında ilgimi çeken bir konu bulamadım.Gelelim bu yılın modasına.Çantalar renk renk çok şirin.chanel çantalar da bu yaz çok görülecek gibi.biraz plaj çantası gibi sanki ama ne bileyim pek yorumlayamadım.En çok ipekyol eteği ve tıffanı co gözlüğü beğendim Zaten ben ipekyolun eteklerini çok beğeniyorum kendine has tarzı çizgisi.Bir de şu enerji deposu renkler benimde favorim bu yıl,kıyafetlerimin çoğu bu tonlarda.Alışveriş zamanım mı gel di ne:))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder