31 Ocak 2012 Salı

DOĞUMGÜNÜ BAHANE BİRARADA OLMAK ŞAHANE

Pazar günü canım eşimin doğum gününü kutladık.Aslında ona sürpriz yaptım.Bir hafta önceden pasta siparişi verildi hediyesi bin bir güçlükle alındı.(hediye almayı beceremiyorum eşime pek hediye konusunda uzlaşamıyoruz).Zaten kayınvalidem ve kayınpederim bizdeler ,annemlere ve teyzemlere de söyledim onlarda tamam dediler.Ben sabahtan başladım hazırlıklara kendimce bişeyler yapmaya çalışıyorum,eşim de dolanıyo ortalıkta kimse doğumgününü kutlamıyor falan.En sonunda üzerimizi giydik bizimki hala pijamalarla dolanıyo bize de siz niye evin içinde böyle giyinip geziyosunuz ki diyo:)neyse sonunda annem,babam,teyzoşum,eniştem veee canım kuzenim nişanlısı (eniştemiz kendisini çok severim) kapıdalar.Tataaaam yaptık tabi eşime.çok şaşırdı ve çok sevindi.Sonrası bol sohbet pasta üfleme kesme,Durunun çılgınca mutluluğu hediyeler,yemekler falan derken geçti gitti.Menüm şöyleydi:
  • Doğum günü pastası(çok güzel hazırlamışlar tam istediğim gibi)
  • Cevizli havuçlu kek(bu da annemin tarifi çok harika ve kolay bir kek)
  • közlenmiş kırmızıbiber yoğurtlusu(bu da kolay ve değişik bir salata) resmini çekmemişim
  • tavuklu pilav
  • kısır
  • veee canım annemden koca bir tencere keşkek
  • ıspanaklı börek
menümüz böyleydi.Hepsi beğenildi ama en çok övgüyü hak eden anneciğimin keşkeği idi.Canım annem ya her fırsatta beni düşünür.Bol sohbetli ve keyifli bir geceydi.İnsanın böyle güzel kalabalık ve çok sesli bir ailesinin olması gerçekten büyük bir şans Bunun için Rabbime şükür ediyorum her zaman.Kocişimde doğum gününden pek memnun oldu canım benim.Allahım daha nice yaşlarını göstersin bize inşallah.Tabi gecenin en mutlusu babamız değildi.2 haftadır görmediği dede ve anneannesine kavuşan Durişkonun mutluluğu da görülmeye değerdi doğrusu.İşte böyle bir doğum gününü daha yanımızda sevdiklerimizle kutladık Hepsine çok teşekkür ediyorum canlarım benim.ve geceden karelerle postuma son veriyorum.



 Çok bir resmimiz yok aslında çünkü her postda belirtiyorum fotoğraf makinemiz bozuk diye ve yapılamayacak durumda maalesef.yeni bir makine alana kadar telefonla çekiyorum ama iyi çekmiyor  oda.en yakın zamanda bir makine alana kadar idare edeyim diyorum ama fotoğraf çekmek içimden gelmiyor.Baksanıza eşimle tek bir karem yok.

4 yorum:

  1. ahhh nasıl tatlısınız sız ya allah bı omur mutlu etsın durunuzla sızı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim sende aynen öylesin bende senden o elektriği alıyorum hep.Çok teşekkür ederim Allahım hepimizi mutlu etsin

      Sil
  2. sevdikleriyle birlikjte nice güzel yaşlar dilerim.
    çok hoş bir sayfanız var.
    sıcacık samimi ve içten.
    seve seve izleyiciniz oldum bile.
    bende sizi bekliyorum sayfama..
    kucak dolusu sevgilerimle..
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederim gerçekten bu sözleri duymak beni çok mutlu etti.ne kadar incesin canım .bende hemen geliyorum seni ziyerete sevgilerle

      Sil