4 Ocak 2012 Çarşamba

ŞİRİN KOVALAR



Bugün okul çıkışı market alışverişi yapmak için hızlı hızlı yürürken bir bujiteri dükkanının önünden geçiyordum ki bu şirin kovalara gözüm ilişiverdi.Aman ne şirin şeylermiş dedim ve daldım içeri.İki renk vardı ikisini de alıverdim.Durunun odasına çok yakıştı bence..Belki diyorum içine çiçek dikerim daha da sevimli olurlar.Küçücük şeyler bazen beni o kadar mutlu ediyor ki.Eve gelince meleğim elimden hemen aldı kovaları kendine alındığını hemen anlar:)))Yani bugün duruda bende mutlu olacak bişey bulmuş olduk umarım herkes bugün keyif alacak bişeyler bulmuştur.Sevgiler



2 yorum:

  1. teyzesinin bitanesi nasıl da güzel poz vermiş sevimli kovalarla. Ne yalan söyleyeyim kovalar Durişkomla daha da bi sevimli olmuş... Bu arada kovaları çok beğendim kuzen :)

    YanıtlaSil
  2. dimi teyzesi kovalar elinde dolaşıyor evde:)))bende çok beğendim canım nasıl sevimliler dimi

    YanıtlaSil