11 Ocak 2012 Çarşamba

TELSİZ ALMADIĞIMA PİŞMAN OLDUM

Karıştırmacı Duru

Her yeri karıştırmam lazım
Ben Duru doğmadan önce çok fazla araştırma yaptım.Ne gerekir neler acil lazım olur falan diye çok ince eledim sık dokundum.Gerekli herşeyi aldım.Ve çok da faydasını gördüm bir çok ürünün.Bu konu ile ilgili bir post hazırlamayı düşünüyorum zaten yol gösteri olur belki diye.Ama bir tek telsiz almadım ihtiyaç duymam sandım.Yanılmışım.Çok ihtiyaç duyduğum zamanlar oldu.Tamam evde belki ihtiyacımız olmuyor ama başka yerlerde uyuduğu zaman çok endişeleniyorum.Helede gürültülüyse bir ortam aklım hep onda kalıyor sürekli kalk bak sesini duyamam kaygısı yaşıyorum.Bir kez de okula gitmek için çok erken kalkmıştık ve kahvaltı yapıyorduk.Duru yatakta hiç dönmezdi bende buna güvenerek bizim yatakta onu bıraktım.Bir ses geldi odadan ama tam da duyamadık ve uyandığına hiç ihtimal vermedik çünkü çok erkendi.Ve ardından kütttt diye bir ses .Kızım çığlık çığlığa ağlıyordu.Hemen yanına koştuk ve yerdeydi.O an yaşadığımız o üzüntüyü anlatamam.Bizde oturduk ağladık yani o derece.Ben o anda o sesi duysaydım hemen koşardım zaten.Uyanmış ve ses çıkarmış biz gitmeyince de dönerek inmeye çalışmış.Tabi burda benim hatam ona güvenmekti.Ama o sabaha kadar hiç kımıldamıyordu.neyse sonuçta öyle yada böyle telsize ihtiyaç duyuyorum.Eşim de al bitane sonuçta hala ihtiyaç duyuyoruz dedi.Bende çok araştırmadım ama weewellin bu modelini beğendim.Sanırım alıcam.Umarım doğru bir seçim yapıyorumdur.Keşke en baştan alsaydım.

Weewell Bebek Telsizi 800m LCD Ekran 2 Kanal


2 yorum:

  1. aldın mı bilmiyorum ama kesinlikle kameralı tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  2. pink princesscim henüz almadım ya kameralı daha iyi değil mi?önerdiğin bir marka var mı?

    YanıtlaSil