20 Ocak 2012 Cuma

YAŞASIN TATİL

Öğretmen olmanın en güzel yanı ne derseniz işte bu karne tatili derim.Soğuk kış günlerinin en yoğun yaşandığı bu dönemde bütün herkesin öğrencilere tahammülü azalmışken sanırım tam da zamanında geliyor sömestir tatili.Ayyy çok güzel 2 hafta evdeyiz sıcak sıcak oturup yayıla yayıla kahvaltımızı yapıcaz.Kızımla oyunlar oynayıp koyun koyuna uyuyacağız.Evden pek çıkmayı düşünmüyorum.Belki bir ara Samsuna gider geliriz gezmeye okadar. Bugün tatilin en güzel günü çünkü yarın tatilin geri sayımı başlıyor.Bu akşam sevdiğim bir arkadaşıma gidicez diğer sevdiğim arkadaşlarımla.Keyifli bir gece olacak bizim için.Bir de fotoğraf makinemiz bozuldu garantiye verdik.Pek resim çekemiyorum o nedenle.Herkese kocaman sevgilerimi gönderiyorum.

BUNA ÇOK GÜLDÜM YA:))


6 yorum:

  1. öğretmen olmanın güzellikleri tatiller... kızınız da çok tatlıymış maşaallah :)))

    YanıtlaSil
  2. yağmurun dünyası gerçekten öyle öğretmenliğin en güzel yanlarından biri:))çok teşekkür ederiz sevgilerle

    YanıtlaSil
  3. inşallah anne-kız evde tatilin keyfini çıkartırsınız :) bizim içinde dinlenin olur mu?

    Sevgiler!

    YanıtlaSil
  4. inşallah canım.sizede anne kız en kısa sürede tatil diliyorum.öptüm

    YanıtlaSil
  5. hahahahhahaah supermısssssssssssss bayıldım bayıldım cok ıyı geldı sabah sabah :))) o duruyu varya ham yaparım masllahhhhhhhhh

    YanıtlaSil
  6. :)))komik hakkaten kokoscum bende çok güldüm canım

    YanıtlaSil