6 Şubat 2012 Pazartesi

KLASİK PAZAR PİDESİ KEYFİ

Samsunlular iyi bilir genellikle pazar günleri aile üyeleri bir araya geldiklerinde pide yaptırılır.Kıymalı,kuşbaşılı ya da pastırmalı,herkesin keyfine göre yaptırılıp sıcak sıcak getirilir ve ordan burdan gelen aile üyeleri ile mutlu mesut yenir.Bizde bu hafta sonu kayınvalidemleri Adanaya yolcu ettikten sonra annemlere geldik biraz hava değişimine hepimizin ihtiyacı vardı.Anneciğim geceden pidenin iç harcını hazırladı.Pazar değilde cumartesi olsun dedik bu sefer babacığım da gidip yaptırdı.Tabi geniş ailemiz teyzemler falan burada değildi şehir dışına gitmişlerdi bu sefer onlarsız oldu,bu nedenle eksikti biraz.Biz hep beraber olduğumuz zaman o pidenin tadını çıkarıyoruz aslında.Bu sefer çekirdek ailecek yaptık pide partimizi.Babacım sıcak sıcak getirdi mis gibi.Çocukluğum geliyor böyle zamanlarda aklıma.Nedense o pidenin mis kokusu beni o günlere götürüyor.Yine çok iyi olmasa da resimledim.En kısa sürede hatta inşallah bugün fotoğraf makinesi siparişimi vericem ve umarım en kısa sürede elimde olur.O zaman gelsin kaliteli resimler.




Uzun süredir vakit bulamadığım için röflesi gelmiş de geçmiş saçlarıma röfle attrdım.yaklaşık 5 saat süren bu işlem beni çok bunaltıyor.Birde röflenin ilk halini pek sevmiyorum.Biraz dipleri çıktığında daha çok hoşuma gidiyor.Artık bir süre diplerin çıkmasını beklicez.
Bu arada eğitim öğretim yılının 2.dönemine başladık.Okulun buz gibi olması dışında her şey yolundaydı.Tabi sabah saat 06:00 da uyanmak pek hoş olmasa da en azından hava aydınlanıyordu. bu nedenle 2. dönemi daha çok seviyorum.Karanlıkta yollara düşmüyoruz.Hemde hemen geçiyor ikinci dönem.Umarım hepimiz için iyi bir dönem olur.Durişkoda anneanne ve dedesi ile eski düzenine dönüyor sanırım.Hatta bütün tatil boyunca öğleden sonra hiç uyumayan kızım şuanda uyuyor.Bende ayaklarımı uzatmış keyif yapıyorum:)))

geri dönüş yolunda uyuyan Duru gece 23 e kadar uyumadı


5 yorum:

  1. Geçen h.sonu bizdede vardı pide keyfi İnegölde dayımlarda:).Kalabalıkta daha bir güzel oluyor yenen herşey bencede:)Daha bir lezzetleniyor,tatlanıyor sanki.Afiyet,şeker olsun sizede:)..2.yarıyılda hayırlı olsun buarada:)..öpüyorum uyuyan güzeli..Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım inşallah 2.yarıyıl çabucak geçiverir:))pideye bayılıyorum gerçekten,bana çocukluğumu hatırlatıyor.bende sizi öpüyorum

      Sil
  2. ne kadar güzel bir etkinlik bende katılcam hemen

    YanıtlaSil
  3. ay ne kadar guzel allahım bozmasın saglıgınızıııı..oyle guzeldırkı aıle sofraları agıznızn tadı bozulamsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım aile sofralarının yeri değeri çok ayrı gerçekten keşke bizlerde çocuklarımıza böyle güzel aile sofraları sağlayabilsek

      Sil