1 Mart 2012 Perşembe

İLK MİMİM:)))

Sevgili güzeldurugünler  blogunun sahibi arkadaşım münevver beni mimleyerek bir ilke imza atıyor.Kendisine çok ama çok teşekkür ederim keyifle hemen cevaplıyorum ilk mim imi:)))
1.En sevdiğin nelerdir?Nelerden hoşlanırsın?
En sevdiğim tabi ki her anne gibi canımın içi yavruma doya doya sarılmak onun kokusunu içime çekmek.Yani kızımla yaptığım her şeyi çok seviyorum onun dışında Türk kahvesi içmeyi,5 çaylarında kız arkadaşlarımla lak lak yapmayı,kitap ve güncel dergileri okumayı,cuma akşamlarını,alışverişi,saatleri,parfümleri,yaz mevsimini ve yaz mevsiminde akşam üstünde esen hafif rüzgarı,deniz,güneş ve plaj üçlemesini,etrafımda hep insanların olmasını,pazar kahvaltısını,kuaförde vakit geçirmeyi(ama saç boyatırken beklemeyi değil)kendime bakmayı veee en çok da gülümsemeyi seviyorum
2.Bilgisayar da vaktini nasıl geçirirsin?
 Bilgisayarda vaktimi en çok blogumda facebookta ve sevdiğim blogları gezerek geçiriyorum.Birde alışveriş siteleri,bebek gelişimi ve mesleğimle ilgili sitelerde dolaşarak geçiriyorum.
3.En sevdiğin filmler nelerdir veya izlediğin ve hafızanda kalan kesinlikle izleyin dediğiniz? 
 Ben daha çok romantik komedi filmleri seviyorum.En sevdiğim filmlerden biri 'How to Lose a guy in 10 days'(bir erkek 10 günde nasıl kaybedilir) filmiydi.Çok keyif aldım bu filmden ben.Hala zevkle izlerim.


Bir diğer sevdiğim film hiç şüphesiz 'Issız Adam'dı.bu filmden etkilenmeyen varmıdır ki.

bir başka keyifle izlediğim filmde '13 going on 30'(keşke otuz olsam) dedim ya ben romantik komedi seviyorum beni hiç germiycek izlediğim film böyle çerez tadında olacak.İçinde aşkta olacak romantizimde.İşte ben böyle filmleri çok seviyorum.Varsa bildiğiniz böyle filmler adlarını paylaşırsanız sevinirim arkadaşlar.







 4.Şu sıralar almak istediğiniz şeylerin listesini yapsanız, bunlar ne olurdu?
Şu sıralar biraz alışveriş yapmak istiyorum açıkçası.Listemde neler varmış bakalım.Kızçeme güzel bir nike veya adidas spor ayakkabı almak istiyorum converse olabilir birde eşofman takımı olabilir.



Kendim için en kısa süre cocelear ve rimel,Parfümüm bitmek üzere parfüm güzel bir çanta ve bol bol elbise almak istiyorum.
 5. Şu aralar en çok dinlediğin 3 şarkı?
 Bu aralar en çok dinlediğim listesinde liste başı uzun zamandır Mustafa Ceceli-yağmur ağlıyor 
İkinci olarak Gökhan Tepe-yalan olur
Ve son olarak Duman-ah
Aslında listeyi yanlış yaptım bu ara en çok Pepeden karışık seçmeler dinliyorum desem:)))
Çook keyifle cevapladığım bu mim i keyifle cevaplamasını umduğum sevgili L@L in-out blogunun sahibine ve sevgili doğaç'a dair blogunun sahibi Pelin e yolluyorum.Herkese kocaman sevgiler






10 yorum:

  1. çok güzel cevaplar canım benim..küçümenn converslere bayıldm:)..Duruşa parıltılı pembe almıştım ama 9 aya kadar giyebildi..bunlarada bayıldımm bakarmısın pembik ve kırmızıya hemen edinelim gerçekten Eda,Duru anaları olarak:)öptmm canım sizi..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım bende bayıldım ya araşırıcam nasıl güzelmiş dimi bulalımda nerelerde var hemen edinelim bende kırmızıyı çok beğendim.pembe normal conversim var benim duruyada alıcam ana kız gielim diye.ama kırmızıdan da almak isdim.internetten bulursan banada haber ver emi öptüm

      Sil
  2. o almak istediğin şeylerden ben de almak istiyorum ya.. ne güzeller..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi sevgicim:))bende bayıldım kızlarımıza nasıl yakışır

      Sil
  3. şu altta ki kırmızı pabuçlar nerden. çok beğendim ya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım bakıcam bende bilmiyorum bulmuştum biyerlerden resmini.markası converse bulursam internetten haber veririm

      Sil
  4. Canım zevklerimiz ne kadarda aynı şaşırdım okurken :) yeni gördüm mimi hemen cevaplıyorum arkadaşım. çok sevgiler! Duruyu öp benim için:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle mi:))negüzel zaten belli zevklerimizin aynı olduğu hayatım.yeni gördüğünü anladım zaten merakla bekliyorum cevaplarını bende çok öpüyorummm sizi

      Sil
  5. hadı ılk mınım hayırlı olsun :)) yalnız o papuclar nedır oyle yaaa...boyle mımler bırbırımızı tanıtıyor fırsat bulup yapabılene bayılıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol kokos kelebekcim heyecanla yaptım valla.papuçlar harika kızıma alıcam inşallah.Gerçekten mimler kişyi tanıtırken çok işe yarıyor canım bende okumayı seviyorum öpüyorum seni

      Sil