29 Nisan 2012 Pazar

ORTAYA KARIŞIK BAHAR SEÇİMLERİM

Ben Batik markasını severim ve genellikle mağazalarına bir uğrarım.her uğrayışımda da mutlaka bir şey alırım.Bu bahar sezonunda hiçbir markayı doğru dürüst beğenemedim her yer rengarenk.Aslında güzel ama yine de içime sinmedi ne bileyim,sanırım okul için pek uygun şeyler bulamayışımdan kaynaklı bu durum.O yüzden bu ara dönem geçişi sevmiyorum.Hem havalar ısınmıyor ki bir türlü nerede giyelim bunları.Yine de batikte az çok birşeyler beğendim.Mutlaka o uzun eteklerden bol pantolonlardan edinmeliyim.Bir de bir trençkot beğendim ama mağazada,burada resmi yok.38 bedeni vardı, oldu ama 40 olsa daha rahat olur diye almadım şimdi her yerde onu arıyorum,internette falan ama yok.Somon rengi bir trençkottu,kırmızısı laciverdi falan da var.Neyse Samsuna gidince bakarım artık.



Ayrıca mangonun sitesinde de beğendiklerim var.Öncelikle bir kot ceket arıyorum bulduğum bu iki model aslında hoşuma gitti ama denemeden almaya cesaret edemiyorum malum bulunduğum yerde  mango yok o yüzden zamana bıraktım bu isteğimi.Belki bir anıma gelir alırım kim bilir.Elbisede yine mangodan.Hoşuma gitti hemde indirimdeydi sanırım.



Son olarak da şu renkli pantolonlara takıldım.Özellikle su yeşili yada yeşil renkte bir pantolon istiyorum bu yaz için.


İşte benim beğendiklerim böyle son olarak birde yeşil topuklu bir ayakkabı istiyorum:)))Ama resmini bulamadım beğendiğim modelin burada bir mağazada kendisi.Hahahahahaha ne çok şey istiyorum dimi:))İstemek başarmanın yarısı ise ben yolu yarıladım arkadaşlar darısı sizin başınıza:))))


6 yorum:

  1. hepsi harika, hele renkli dar kalıp pantolonlara ben de bayılıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değil mi canım ama ben su yeşili olanı çok beğendim özellikle

      Sil
  2. begendıklerın gayet guzel canım emınım kı sana cok yakısacaktır..sevgıler

    YanıtlaSil