20 Nisan 2012 Cuma

SOFRALAR

Uzun süredir yokum malum.Öyle koşturmalı öyle yorucu günler geçiriyorum ki bilgisayarın başına hiç geçemiyorum.Okulda da bu aralar işler pek yolunda değil aslında.Bazı veliler insanı çileden çıkarıyor ya neyse postumun havasını böyle şeylerle bozmayayım. Neyse ki bu hafta sonunu evde geçirmek niyetindeyim.Tabi benim niyetim bu ama ne olur bilemem:))Sonrada 23 nisan kutlaması ve salı günü yine tatil.Bu arada bloguma vakit ayırmak istiyorum inşallah.Her neyse hafta sonu Çarşambadaydım.Kuzenimin kontrolü için geldim aslında.Samsuna gittik kuzenimde benim doğum yaptığım doktora gidiyor.Doktorumu gördüm bu vesile ile.Önceliklik minik şehzademiz Çınar çok harika görünüyordu.Maşallah diyorum kocaman.En kısa sürede aramıza katılsın miniğim Durunun arkadaşı olsun.Doktorum bana çok incelmişsin seni tanıyamadım çok iyi olmuşsun falan dedi ben tabi havalarda uçuyorum mutluluktan böyle bir iltifat duymak her doğum yapan annenin hakkı bence:))
Koşturmalı hafta sonumuzun pazar pidesi sofrası bu sefer annemlerdeydi.Çok kalabalıktık o nedenle iki sofra kurduk.


 Hafta içi de koşturma devam etti.Salı günü de benim misafirlerim vardı.Bende onlara bu sofrayı hazırladım.




MENÜM
Kumpir
Şehriyeli tavuk salatası
kıymalı peynirli börek
tarçınlı kurabiye
sarma
brokoli karnabahar salatası
yeşil salata

Öncelikle bu postta şehriyeli tavuk salatasının tarifini vermek istiyorum farklılık arayanlar için.

ŞEHRİYELİ TAVUK SALATASI
yarım paket arpa şehriye,
bir haşlanmış tavuk göğsü
taş marul
mısır
mayonez,yoğurt
bir paket patates cipsi
YAPILIŞI: Yarım paket arpa şehriye biraz sıvı yağda iyice kavrulur ve pilav gibi pişirilir.Soğuyunca içine didilmiş tavuk göğsü ve küçük küçük doğranmış marul koyulur.En son mısır eklenir ve tuz katıp karıştırılır.Ayrı bir kapta biraz yoğurt ve mayonez karıştırılır ama yoğurt az mayonez çok olacak şekilde ve içine şehriyeli karışım eklenir.Sıvı olmayacak ama.ve bu karışım bir tabağa yayılır.Patates cipsi iyice ezilir un ufak hale getirilip salatanın tamamen üzerine yayılır. Afiyet olsun


9 yorum:

  1. Bu masadakiler eşliğinde tatlı sohbetlere doyum olmaz .. afiyet olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten olmuyor canım bol sohbetli sofraların kıymetini bilmek lazım

      Sil
  2. Çok leziz görünüyorlar..
    Ellerine sağlık..sanşlı misafirlerinede afiyet olsun demek kalıyor .. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim.misafir ağırlamayı onlar için hazırlık yapmayı gerçekten çok seviyorum:)

      Sil
  3. doktorun iltifatları güzelmiş benim doktorum da tamtersini söylerdi herhalde :) bu arada kalabalık sofralar iyidir. güzel olmuş elinize sağlık. yiyenlere de afiyet şeker olsun sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemde nasıl iyi geldi o iltifatlar bütün hafta eşime hava attım.ama ben kilo almaya müsaitim dikkat etmediğim zaman ipin ucu kaçıyor.kalabalık sofraları bende çok severim.sevgiler

      Sil
  4. kurmuşsunuz gönül sofralarını afiyet olsun edacım..seninde ellerine sağlık çok güzel gözüküyor mamalar..yoktun gerçekten buara yoğunluk olunca zor açılıyor bilgisayar ii bilirim..öpüyorum canım..güzel hafta sonları..

    YanıtlaSil
  5. nasıl guzel sofra otle neseyle dolsun sofranızzz afıyet olsun

    YanıtlaSil