1 Nisan 2012 Pazar

YENİ BMW miz:)))



İşte yeni arabamız.Chicco liteway baston puset.Duru çok beğendi inmedi arabadan evde gezdirdik durduk.Gittigidiyordan 270 liraya aldık.normal mağazalarda daha fazla fiyatı.Bu rengini beğendik biz bilgisayardan ama gelince hayal kırıklığına uğradım çok beyazlı ve bu beyazlar hemen kirlenir.Ama sanırım yıkanıyor, en azından bu iyi.Daha dışlarda kullanmadık.Bakalım ilk deneme yarın inşallah.Bu arada bu aralar çok yoğun geçiyor günler oradan oraya koşturuyorum.O yüzden sevdiğim blogları zar zor takip ediyorum.Umarım daha sakin bir haftasonu geçiririm.Herkese keyifli hafta sonları diliyorum

20 yorum:

  1. güle güle kullansın durucuk, çok ciciymiş arabası:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol esracım bizde beğendik kullanımı rahat en azından

      Sil
  2. güle güle kullanın iyi haftasonları..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler sevgili nurgül sanada iyi günler

      Sil
  3. Canım güle güle kullanın
    Tamda araştırma zamanındayım
    demek memnun kaldı küçük hanım
    dışarıda kullanma izlenimlerinide aldık mı eğer sorun yoksa bende alayım diyorum bir tane

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım benim iyi omuş ozaman ben kullanıp sana aktarırım.ama bir önce kullandıımız arabamıza göre çok rahat.hafif ve kıvrak.ama daha dışarı çıkmadık ben kullandıktan sonra artılarını eksilerini aktarırım.

      Sil
  4. ay ay hayırlı olsun yeni bmw niz güzel günlerde kullansın Duru hanım:)bazen internetten alışveriş mağazalara oranla daha ucuz olabiliyor iyi yapmışsınız canım.. bence rengide çok şık duruya erkek kardeş gelirse o da kullanabilir:)güzel haftalar..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol münevvercim.anasınında olur inşallah bir gün:))kesinlikle internetten ucuza aldığımı düşünüyorum çünkü orduda iki yere sordum 400 lira dediler.belki büyük yerlerde mağazalarda daha ucuzuda vardır ama benim bulunduğum yerde durum böyleydi.erkek gelir diye aldık aslında bizde aslında bu rengi yoksa benim ve eşimin zevki mor olandı.hatta eşim ısrarla mor alalım dedi ama ben bu daha iyi diye düşündüm canım.ama çok beyazlı o biraz canımı sıktı.öpüyorum elif duruşu ve seni

      Sil
  5. İyi günlerde kullanın canım :) Mutlu bir haftasonu geçiriyorsunuzdur umarım, benim akşama misafirim var baya koşturmacalı geçiyor.
    Öpüyorum çok!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol mervecim.misafirlerin mi var!amanın çocukla hazırlanmak inanılmaz zor oluyo.Allah yardımcın olsun canım.öpüyorum bende seni çok

      Sil
  6. Bizim Duru'muz Chicco LiteWay'i sevdi. Tabii her çocuk gibi onun da ilk sahnede oto koltuğu ve pusetine oturmamak için şansını denediği oluyor :). Biz memnun kaldık. Umarım siz de rahat edersiniz. Duru kuzusu da siz de güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa ne güzel,benim durum da sevdi sanırım.aslında duru oto koltuğunada pusete de binmek için hiç direnmiyor.seviyor sanırım onları.çok teşekkür ediyoruz defnecim

      Sil
  7. çocuk arabası bile sevimli çocuklar nasıl sevilmesin iyi güzel günlerde dolaşsın durunuz sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederiz sevgili asiye.değil mi herşeyleri sevimli bunların...

      Sil
  8. Sevgiyle kullan duruşun beğenmedi Super ..benim kuzum pusete binmemeli icin elinden geleni yapıyor ;) biraz daha büyüyünce biner tekrar eminim..ayrıca günlerinin yOgün ve keyifle geçmesi harika bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kokos kelebeğim çok sağol canım.kız çocuklar sanırım daha rahat biniyorlar böyle şeylere duru pek sorun çıkarmaz genelde.senin kuzucuğun hareketli demekki ve özgürlüğüne düşkün demekki canım.öperim o kuzuyu

      Sil
  9. aynısından aynı renk ve adresten arkadaşımda aldı ve çok memnun özellikle çabuk manevra edilişi ve hafif olmasından dolayı:) güle güle kullanın cnm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa ne güzel ben rengini pek beğenmedim aslında:))ekranda görünen hali gibi değil.ama sanırım bende memnun kalıcam hele kaldırım falan çıkınca karşıma rahatca kaldırıcam sanırım en çok bunu istiyorum:))teşekkür ederim canım sevgiler

      Sil