31 Mayıs 2012 Perşembe

BALKON HAYALLERİM

Şuanda oturduğum evin koskocaman bir balkonu var ancak açık bir balkon. Biz bu yaz taşınıp yeni bir eve geçeceğiz inşallah ozaman mutlaka kapalı bir balkon tercih edicem.Katlanabilir camı olanlardan.İşte o zaman bir kış bahçesi yapmayı hayal ediyorum.Ufo koyup kışında keyif sürebileceğimiz bir alan olsun istiyorum.Şu bambu takımlardan alıp,şirin fenerler,mumlar vs.gibi aksesuarlarla renklendirmeyi hayal ediyorum.Orada oturup kahve keyfi yapmanın tadına doyum olmaz sanırım.







6 yorum:

  1. canım benim, sağlıkla - huzurla nice güzel balkon keyifleriniz olsun:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım teşekkür ederim güzel dileğin için

      Sil
  2. hepsi çok güzeller. HAyallerinizin gerçek olması dileğiyle. bende hayallerime beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim inşallah hepimizin hayalleri gerçekleşir.hemen geliyorum hayallerine:)

      Sil
  3. kahve keyfinin yeri ayrıdır helede soğukta sıcacık bir kış bahçesinde yapılan kahve keyfine bencede doyum olmaz..herşey gönlünce olsun inşallah canım benimm hayırlı cumalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değil mi ya bende bayılıyorum şöyle soğukta sıcacık şeyler içmeye.bakalım yeni taşınacağımız evin balkonu uygun olur umarım aslında bu balkonum çok güzel denizin karşısı ama açık.umarım bu istediğim gibi olur sanada hayırlı cumalar canım

      Sil