5 Temmuz 2012 Perşembe

EN SON NELER YAPTIM

En son saçıma röfle attırdım.Yazlık bakıma girdim diyelim.Röfle zamanım gelmişte geçiyordu.Haftasonu çok uzun süren bir işlem sonucunda röflelerim tazelendi.Gerçi ben bu ilk halini pek sevmiyorum çok sarı duruyor ama bir iki yıkama sonucunda istediğim renk oluyor.Bu nedenle en az bir haftası var oturması için.
Kendime bu sezonun modası uzun şifon eteklerden aldım.Aslında daha canlı bir renk tercih etmeyi düşünürken siyah almak istedi canım.Yine yaz için beyaz bir pantolon edindim.Cumartesi gittiğimiz bir düğünde (pardon 3 tane düğünde demeliyim) hemen kombinledim.Fotoğraf pek net değilama, telefondan çekildiği için sanırım.
Bu renk renk çantaları tanesi 30tlden aldım ve bütün yaz herşeyle bunları kullanmayı planlıyorum.(yukarıda görüldüğü üzere)
Bu ayakkabıyı da  trendyoldan aldım ve heyecanla gelmesini bekliyorum.Bambi kampanyasından fuşya velvet ayakkabı.Önce narçiçeğini almıştım sonra siparişimi fuşya ile değiştirdim.

13 yorum:

  1. ay sen ne tatlısın seker ne guzelsın oyle...papılerın umarım cokrahattır ancak aldıkların cok hos hemen acıl kombın beklıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canıııım çok teşekkür ederim utandım valla:)papiler aslında üğün için.kaynımın düğünü var pudra elbise giyicem onun altına düşündüm.pek rahat olduğunu düşünmüyorum aslında ama severim bn böyle yüksek topukları.aldıklarımı kombinliycem en kısa sürede canım öpüyorumm

      Sil
    2. canıııım çok teşekkür ederim utandım valla:)papiler aslında üğün için.kaynımın düğünü var pudra elbise giyicem onun altına düşündüm.pek rahat olduğunu düşünmüyorum aslında ama severim bn böyle yüksek topukları.aldıklarımı kombinliycem en kısa sürede canım öpüyorumm

      Sil
  2. saclar bence gayet hos 2-3 yıkamaya on numara olurrrrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım canım ilk hali çiğ oluyor röflenin zamanla oturuyor yıllardır kurud oldum sanırım:)

      Sil
  3. bence saclar cok yakısacak canım ıyı kı yapmıssın oh mıss gıbı kullan:) fusya ayakkbıya da ayrıca bayıldım beyaz pantolonla ne hos durur yaz aksamlarında...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol serapcım umarım oturur zamanla.fuşya çok tatlı bir renk ama netten aldığım için beni üzmez umarım renk.tahminimden kötü çıkacak diye tereddüt ediyorum

      Sil
  4. Edacım iyi günlerde kullan cicilerini, hepsi birbirinden güzel. Röflelerinde çok güzel olmuş, bende boyatmak istiyorum ama kuaföre gitmekten hiç hoşlanmıyorum. Erteledikçe erteliyorum :)

    Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol mervecim.çok uzun sürüyor ve insan çok bunalıyor kuaförde gerçekten ama benim çok beyazım var o nedenle hemen yaptırmam gerekiyor.ama yinede seviyorum röfleyi bence erteleme kendini iyi hissedersin hayatım öpüyorum

      Sil
  5. oyy güzel günlerde kullan canımm hepsi çok hoş bende bugün alışverişin dibine vurdum kombinleyip fotoğraflıcam inşallah maxi etek favorimm çok rahatlar.. saçlarında çok güzel olmuş uzun zaman sarışın gezen ben uzun zamandırda doğal halimleyim böyle güzel sarıları görünce bi sarıya dönesim gelmiyor değil:) bakalım bir sürpriz yaparım bende belki :))son olarak güzel arkadaşım maşallah diyorum kocaman sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol arkadaşım.sende güle güle kullan hepsini merakla bekliyorum alışverişinin.aslında doğal saçların çok güzel ben beyazım olmasa bilemiyorum boyatırmıyım ama insan sıkılıyor değil mi.sarı sanada çok yakışır çünkü sende beyazsın.eminim çok güzel olur bence en kısa sürede güzel bir değişiklik yapabilirsin.beklemedeyim:)))

      Sil
  6. yeni izleyiciniz olarak merhaba demek istedim size...cicilerinizi iyi günlerde kullanın inşallah ...çantalarınız da renk acısından her giydiğinize yakışacak cinsten ,sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle bloguma hoşgeldin sevgili büşra.çok teşekkür ederim inallah güzel günlerde kullanırım.çantaları çok severek aldım aslında şeker gibiler uysada uymasa da sanırım herşeyle kullanıcam:)))sevgiler

      Sil