4 Ağustos 2012 Cumartesi

HİLLARY DUFF SAÇ MODELİ

Bu aralar nedense pek kendimizle ilgili şeyler yazmak istemiyorum farklılık istiyor canım sanırım.O yüzden işte benim yıllardır her kuaförün duvarında mutlaka gördüğüm bu favori saç modelini sizlerle paylaşmak istedim.Sevgili Hillary Duff bu saçlarıyla harika görünüyor.bende çok beğeniyorum bunu.Çok da basit aslında maşa yapıp iyice açılıyor dalgalar.Ama burada önemli olan saçın ön kısmı.Orası güzel olursa gerisi zaten oluyor.Bu ön kısımdaki modeli ben okul zamanı çok kullanıyorum kurtarıcı olarak.İnce uçlu düzleştirici ile kenarlara kıvırıp sprey sıkıyorum.Her modelde yapıyorum bunu topluyken, fönlüyken, kıvırcıkken.Ama tabi kıvırmak için saçların çokta uzun olmaması gerekiyor.Yoksa ben beceremiyorum biraz daha kısa olunca daha güzel görünüyor.Sanırım bu salaş hallerden sıkıldım.Yazın hep böyle oluyorum okula giderken ki o hazırlanışları özlüyorum:))O yüzdendir ki böyle şeyler ilgimi çekiyor.

3 yorum:

  1. güzelmiş greçekten çok alımlı ve hoş duruyor böyle güzel saçları gördükçe sarı saçlara ilgim yeniden depreşiyo :))yakında bende dönüyorum inş sarıya :)

    YanıtlaSil
  2. aaaa diyordun ama vazgeçtin sanmıştım yaptırmayınca.zaten sen sarışına çok yatkınsın canım yakışır eminim.yeni saçlarını bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  3. bloguma hoşgeldin çok teşekkür ederim bende hemen gelicem ziyarete sevgiler

    YanıtlaSil