24 Aralık 2012 Pazartesi

AİLE EĞİTİMİ

Bu hafta boyunca bu programı alıcaz.Çok heyecanlıyım.Hem arkadaşlarımdan biliyorum ne kadar keyifli bir program olduğunu hem de ben ailelerle çalışmayı seviyorum ve çok fazla veli seminer programı yapıyorum,bu sayede daha güzel bir aile eğitimi yapabileceğim.Güzel noktaları da sizlerle paylaşmak niyetindeyim.Baksanıza resimleri bile ne kadar keyifli değil mi:))


Bu arada bu nasıl bir program derseniz içeriği şöyle:
7-19 Yaş Aile Rehberliği Programı, 7 ile 19 yaş arasında çocuğu olan ebeveynlerin; çocuklarını daha iyi tanımalarına yardımcı olmak, onlarla iletişimlerini güçlendirmek, uygun tutum ve yaklaşımları öğrenmelerini sağlamak, olası riskler ve bu risklere yönelik uygun tedbir almalarına yönelik farkındalık yaratmak  ve ailelerinin geleceğini daha sağlıklı bir şekilde planlamalarına destek olmak amacıyla Milli Eğitim Bakanlığı Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Genel Müdürlüğünün koordinasyonunda geliştirilmiş bir aile eğitimi programıdır.  
Ne olursa olsun eğitim şart bu ülkede...

8 yorum:

  1. evet canım iyi gidiyor adı ve resimleri gibi içeriğide güzelmiş.ama bu eğitimle ilgili paylaşımlarım olur demiştim ya ondan vazgeçtim çünkü yasakmış:(

    YanıtlaSil
  2. Merhaba bloğuna bayıldım. Yeni yılda çok şık bir çanta hediye ediyorum. Çekilişe beklerim.

    http://www.gecekiyafeti.com/2012/12/yeni-yilin-ilk-hediyesi-bizden.html

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı olsun, çok eğlenceli dopdolu bir program. Güzel yansımalarını hissedeceğimizden eminim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım harika bir programdı çok eğlendim.bakalım uygulama kısmı nasıl olacak

      Sil
  4. Edacım iyi seneler diliyorum arkadaşım, inşallah çok keyifli, huzur dolu, tasasız, bol kahkahalı bir yıl olur minik kızlarımızla ve ailelerimizle beraber :)

    YanıtlaSil