12 Aralık 2012 Çarşamba

BALIK MEVSİMİ

En sevdiğim şeylerden biridir balık benim bayılırım yemeğe.Geçen gece istavrit almıştık annecim balkonda güzelce kızarttı hımmm mis gibi yedik.Hele duru nasıl yedi sormayın.Balık balık diye bağırıyor isterken.Eşimde diyorki kızım az yesin balığı yoksa bir evde iki zeka küpüyle nasıl uğraşayım ben!(burada ki ima bana):))))) Bu kış Duru için bolca balık pişecek bizim evde öyle görünüyor.Bu arada masamızın görüntüsüne bakmayın.Gazete serince daha temiz yiyoruz malum.Görüntü kirliliği yaratıyor o ayrı.Ama balık sofrasıda böyle salaş olur değil mi ama:)
Not:Ben sayfamda yine resimleri göremiyorum.flickrdan ekliyordum önce vardı şimdi yok.eğer sizde göremiyorsanız bana haber verirmisiniz)

6 yorum:

  1. Afiyet olsun bizde buyıl herhafta balık yapmaya özen gösteriyoruz. Sırf Duru balık yesin diye balık olduğu gün kahvaltıyı erken yaptırıp öğlen erken verilip ara öğün vermiyorum biraz tok olsun ağzına sürmüyor balığı. Afiyet olsun size.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında benim Duruda pek sevmiyordu bu zamana kadar.Bende hiç ısrarcı olmadım,sonra birden kendisi istedi ve sevdi.Aslında çocuklar biz ısrar edince inat ediyorlar.Belki akışına bırakınca yer zamanla tatlı duru:)sevgiler

      Sil
  2. Görünmüyor canım resim
    bu arada afiyet olsun Duru kızıma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım:))resim olayını hala tam anlamıyla çözemedim sanırım.Blogla uğraşmaktan gezemiyorum bile diğer blogları.Alan satın alıcam en sonunda.

      Sil
  3. Edacım resimler malesef gözükmüyor :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet mervecim öyleymiş tekrar denedim bakalım.Buda problem oldu çözemedim gitti yaa..

      Sil