10 Aralık 2012 Pazartesi

SON KARARIM BLOGGER...

Evet tilkinin dönüp dolaşıp geleceği yer kürkçü dükkanıymış sözünü doğrular nitelikteyim vallahi. Yok arkadaş yok wordpress neymiş canım çıktı valla geri dönene kadar.Sakın aman arkadaşlar denemeyin böyle bir şey.Blogger çok daha anlaşılır tek sorun resim ekleme sorunu işte artık onuda napıcaz bilemiyorum.
Neyse ben buradan devam edeceğim artık.Bu süreçte beni yanlız bırakmayan arkadaşlarıma sonsuz teşekkür ederim. Blogumu özledim vallahi yaaa.
Peki bu günlerde biz neler mi yapıyoruz.Sormayın vallahi pek tadımız yok.Eşimin babası rahatsızlandı o çok canımızı sıktı.Bugün büyük bir ameliyat geçirdi çok şükür iyi geçti.Şimdilik iyi ama umarım tamamen sağlığına kavuşur.En kısa sürede iyileşsin diye dua ediyorum sizde dualarınızı esirgemeyin olur mu.Yani babamız Adanada.Annemler bende kalıyorlar bu hafta.
Birde ben yeniden tercih yaptım fen lisesi yada anadolu lisesine geçmek için bakalım bugün belli olacakGerçi bu saat oldu belli olmadı işte Türkiyede hangi iş doğru ki bu zamanında olsun..çok istiyorum olmasını pek umudum yok ama harika olur olsa.Evimize o kadar yakın ki..Hatta bakın bu kadar yakın:))aramızda 1 bina var sadece.Nasıl iyi olur olsa.

Son olarak geçen hafta cumartesi nefis güneşten faydalanıp kahvaltıya gittik.Hava çok güzeldi kahvaltıdan sonra gezdik parka gittik.Son yaz gününü yaşadık sanırım.İyide ettik sanırım zira şuan buz gibi hava.Bundan sonra olmaz yani böyle hava.İşte bizden haberler böyle blogumla daha fazla ilgileneceğim inşallah,sorun yaşamazsam ne ala:)

6 yorum:

  1. bol fotolu eğlenceli bir yazı olmuş cnm:) bu arada umarım sağlığına kavuşur kayınperin,ayrıca fen lisesi durumuda olmalı bence ..burdan herşey çok güzel görünüyor..sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim çokk:)umarım canım şuan sağlık durumu daha da iyi çok şükür.fen lisesi olmayacak galiba yaa off hala açıklanmadı çat diye çatlayacağım.çok sevindim güzel görünmesine güzel yorumun için teşekkür ederim sevgiler

      Sil
  2. Allah acil şifalar versin:( Gerçekten çok yakınmış okul olsa ne güzel olur. Bencede biryerlere gitmeyin teknoloji özürlü bana birtek bloger hitap ediyor ne gerek var karmaşaya dimi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol canım inşallah hemencecik iyileşir dedemiz.evet ya çok yakın ama talibi de çok işte:))umarım olur hala açıklanmadı sonuçlar bekliyorum.ayy evet ya wordpress okadar zor ki anlatamam zar zor döndüm canım blogunma.sevgiler

      Sil
  3. yeniden hoşgeldin arkadaşım son yazılarına yorum bıraktım ama yayınlanmadı galiba noldu nebitti anlamadım bende :) wordperessi denemedim ama blogger fotoğraf yükleme sorunun dışında oldukça basit ve kullanışlı bencede.. fotoğraf yüklerken de artık kulağımızı tersinden göstericez napalım :/babacığın içinde çok geçmiş olsun sağlığına kavuşur tez inşALLAH gönlündeki okulada yerleşirsin inş canım.. senin için şahane olur gibi gözüküyor kesinlikle evinin yakın olması açısından ..hakkında hayılısı olur umarım :)bal kızı öpüyorum buarada fotolar çok güzel yeni yazılarda görüşmek üzere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşbulduk arkadaşım sorma o taşıma esansında kayboldu bazı yorumlar.blogger tabiki daha iyi ama şu foto eklem sorunu çok büyük problem.flickrdan ekliyorum ama sanırım ondada problem olacak.inşallah yerleşirim arkadaşım bir umut bekliyorum heyecanla.görüşmek dileğiyle canım bende seni ve duruşu öpüyorum

      Sil