11 Şubat 2013 Pazartesi

BORDO BENİ KALBİMDEN VURDU

Aslında çok şey var anlatılacak,yazılacak,çizilecek.Ama madem vakit yok kısacık bir an yaratıp kendime hazırladım yazımı.Son günler oldukça koşturmalı ve yorucu geçti.Tatil bitti maalesef.Hafta sonu açık öğretim sınavları vardı.Nasıl geçti derseniz idare eder bakalım göreceğiz sonuçları.He bu arada vizelerin sonuçları iyiydi osmanlıca dışında:))Paylaşmayı unutmuşum sizlerle.Bugün yeni okulumda göreve başladım.Her şey yolunda görünüyor şimdilik.Bu aralar bordoya taktım kafayı.Çok severek aldım bu gömleği ve çantayı.Hemde çok uygun fiyatlara.Defacto kendini toparladı mı ne!Güzel şeyler buluyorum son zamanlarda.Bordo çok asil bir renk.Bu koleksiyona bordo bir ruj ve ayakkabı eklemeyi planlıyorum en kısa sürede.Okulda bugün böyleydim,siyah pantolon ve siyah botlarla kombinledim.Eşiminde hoşuna gitmiş olacak ki bu gömlek ne güzel yakışmış böyle dedi:))Bu da günün jokeriydi:)Hepinizi öper en kısa sürede bol bol yazılarla buluşmayı dilerim..

2 yorum:

  1. hımmmmmmm bazen oyle oluyor kı vakıt yaratamıyoruz haklısın ..olsun sen yz bız okuruz..bordolar da en sahanesınden:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle helede şu blogger sorunu varya foto eklemeyle ilgili o beni çok soğuttu.flickra ekle ordan bloggera kopyala falan çok zor olduğu için vakit yaratamıyorum son zamanlarda.tabi yazarım canım benimmmm

      Sil