19 Mart 2013 Salı

YARDIM SESİ LÜTFEN OKUYUP PAYLAŞIN

Bir arkadaşımın sayfasında okuyunca içimde nasıl bir burukluk hissettim o annenin yerine kendimi koydum hemen.Lütfen sizde Azranın annesinin yerine bir dakika kendinizi koyup okuyun bunu.Yardım edeceğinizi biliyorum...
Sevgili arkadaşlarım;

geçen hafta çarşamba günü 17 aylık kızım Azra'ya lösemi tanısı kondu. Grip gibi başlayan hastalık, biraz uzun ve zor bir süreç olsa da grip gibi de bitecek inşallah. Ama 3 yıl civarında sürecek tedavi boyunca zaman zaman kan/trombosit ihtiyacımız olacak. A (-) kan verebilecek arkadaşlarım (gece/gündüz farkederse onu da belirterek) bana mesaj atabilirlerse çok sevinirim. Kocaeli Tıp Fakültesi'nde tedavi gördüğünü ve ulaşımın bizim tarafımızdan sağlanacağını belirteyim. Şu an için acil ihtiyacımız yok, ama doktorları şimdiden liste oluşturmamızı önderdi. Teşekkürler.

ŞŞükran Yüksel tel no: 0 506 251 24 97

12 yorum:

  1. Allah yardımcıları olsun inşallah...

    YanıtlaSil
  2. ALLAH sabır versin

    YanıtlaSil
  3. Kan grubum uymuyor maalesef ama dualarım ile destek olabilirim belki. Allah yardımcıları olsun, bir an önce iyileşir inşallah :(

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. arkadaşlar teşekkürler güzel dilekleriniz için.bende bir arkadaşımın blogunda okuyup paylaştım.belki bir yararı olur oralarda oturan birileri görür duyar diye düşündüm.Allah yardımcıları olur inşallahh

      Sil
  5. fena oldum :( Alahım tez acil şifalar versin kuzuya bende senin linkini verererek paylaşayım hemen mutlaka bişeyler çıkar ..

    YanıtlaSil
  6. büyük allahım acil şifalar versin..

    YanıtlaSil
  7. Paylaştım sayfamda içim titredi

    YanıtlaSil
  8. sağol arkadaşlarım duyarlı olacağınız biliyorum.bende hiç tanımıyorum ama belki sosyal medyanın gücü onlara yardım ışığı olur kimbilir

    YanıtlaSil
  9. Allah yardımcıları olsun :(

    YanıtlaSil
  10. Çok üzüldüm Allah acil şifalar versin...

    YanıtlaSil
  11. Allah kimseyi evladıyla sınamasın diyorum başka da bişey diyemiyorum kan grubum uyumsuz :(

    YanıtlaSil