8 Ocak 2014 Çarşamba

MAKYAJ VİDEOLARI

Bu aralar en büyük hobim sanırım bu oldu.Hayatım boyunca çok fazla makyajdan hoşlanmadım.Hala da günlük rutinim çok sınırlı.Nemlendirici,BB krem,rimel,kaş kalemi,allık ve nadir ruj.Eyeliner sürmeyi de seviyorum aslında ama çok başarılı olmamakla beraber idare ediyorum.Şu sıralar youtube da sürekli bu videolardan izliyorum genellikle en sevdiğim isim makyaj günlüğü hacer ama şu sıralar görkem karman(umarım soyadı doğrudur) açık ara favorim.Tarzına ve tanıtım şekline bayıldım.Videoları çok keyifli hele de vlogları muhteşem.Orada gördüğüm marsmallow ve nutellalı sütlü içeceği en kısa sürede deneyeceğim mesela:))Her neyse eğer merak ederseniz youtube da yourfaceismycanvas88 adıyla ararsanız bulabilirsiniz.

Asıl değinmek istediğim nokta ise bu videolar nedeniyle kendime bir kozmetik çantası oluşturma isteğimin tavan yapması.Bu videoların bende bıraktığı izler işte aşağıda:((




Maalesef kısa sürede olmasa da uzun vadede bu ürünleri istiyorum.Özellikle kaş maskarası benim için çok acil.Çünkü Duru kaşlarımla oynayarak uyuyor hala:(((Ve ne yaparsam yapayım kaşlarım hep boşluklarla dolu.O nedenle bunu hemen almayı planlıyorum ama diğerleri yavaş yavaş gelir artık.Zira bu MAC öyle ucuz bir marka da değil.Ne hikmetse her makyaj bloggerı mac ürünler kullanıyor.Arada uygun fiyatlı ürünleri de tanıtsalar da mac hep favori.Bu videolar sayesinde az çok hatalarımı öğrendim açıkçası ve bu cicilere sahip olduğumda daha güzel makyaj yapabileceğime inanıyorum.Sizin günlük makyaj rutininiz nedir acaba,merak ediyorum?Sevgiler

5 yorum:

  1. Bende pek sevmem makyaj yapmayı, aslında birazda sabahları uğraşmak zor geldiğinden :) ama mutlaka kalem, rimel, allık ve ruj kullanırım. BB kremi de nadiren kullanıyorum ama kullandığım da gerçekten fark yaratıyor. O yüzden de allık alırken çıplak tene kullanılabilecek bir allık almıştım Dior'dan gayet memnunum. Mac'in de bazı ürünlerini kullanıyorum, gayet başarılı. Zaten makyözler de genelde Mac kullanıyorlarmış. İyiki fazla sevmiyorum makyajı yoksa bütün maaşımı bunlara verirdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabah üşensekse de yine genel bir makyaj yapıyoruz canım:)))yaaa aynen bu mac nedir böyle her yerde furya halinde,sinir oluyorum:))iyiki buralarda yok diyorum bende maaşı bırakırdık cidden canım:)

      Sil
  2. Benimde en buyuk hobilerimden videolarini izlemek ve hemen hemen hepsini izliyorum ;) Gorkemi de biliyorum... Hatta bir donem bende video cekiyordum tekrar baslicam yakinda gerci ben makyaji sadece kendime yapabilirim onlar kadar prof degilim ama video yapmak cok eglenceli.. Mac urunleri cidden cok pahali ama harika urunler benim su ana kadar Mac urunlerinden hic urunum olmadi ama uzulmuyorum cunku o urunlere o kadar verecek maddiyatim yok.Mac yerine The Balm,Rimmel London,Essence,Nyc vs daha uygunlarda isimi goruyor.. Cok yazdim biliyorum ama bu saydigim markalarin cogunda kas rimeli var nacizane tavsiyemdir.. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa ciddimisin?demek video çekiyordun ne güzel.youtube adını paylaş o zaman biizimlede izleyelim bizde:))merakla bekliyorum.Mac ürünleri cidden dudak uçuklatan cinsten çok da gereli değil tabiki dediğin gibi.ama ben mesela az ve öz makyaj yapan biri olarak en azından birkaç temel öğesini almak istiyorum.fondöten,pudra gibi.the balmda çok güzel haklısın..teşekkür ederim canım araştırayım o zaman biraz daha sevgiler öpüyorum

      Sil
  3. merhaba hoşgeldiniz ve çok teşekkür ederim .elbette bende geliyorum hemen

    YanıtlaSil