4 Ocak 2014 Cumartesi

SON ALIŞVERİŞLER

 1.Mango kids çok güzeldi ve epey indirimdeydi.Benden daha çok babamız seviyor mango kids bölümünü mutlaka göz atıyor ve mutlaka elinde bir parça oluyor bunu alsak mı diye:)%50 idi sanırım indirim biz alırken bir tane de tayt var onu unutmuşum.İnternet sitesinde de sık sık takip ediyorum indirim zamanlarını.

 2.Zaranın kokularını çok seviyorum.Zara white ilk kullandığım parfümü zaranın.Çok hafif bir koku.Bu da yeni favorim freesia&musk.Bunu da çok sevdim.Sabah montuma sıktığım koku okuldan çıkışta aynen montumda duruyor:)İşte o an en sevdiğim an oluyor(malum eve gidiyorum).Yani kokunun psikolojim üstünde çok güzel bir etkisi var.

 3.Bambiden aldığım vizon botlarım.Taşınma sırasında bu renk botlarım kayboldu ve gerçekten çok üzüldüm çünkü çok severek giyiyordum onları.O nedenle bu botları aldım bende.(arkadaki beni görmezden gelin:))

4.Pierre Cardin postacı çantam.Bayıldım..Aşk yaşıyoruz kendisiyle.Hem çok çok rahat hem kullanışlı hem kaliteli.Tam istediğim gibi bir çanta kendisi.

Dozunu kaçırmadan planlı alışveriş yapmayı hedefliyorum inşallah bu sene..


4 yorum:

  1. Güle güle kullan.Botlar yakıyor,süper :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.botları çok beğenerek aldım bende ama ayağımı çok vurdu:(((

      Sil
  2. bizim babamızda zara kids seviyor :) bu arada zara parfüm denememiştim, bir bakayım kokularına nasılmış :) Bende çantaya bayıldım, bende indirimde vakkodan bej rankli bir çanta almıştım çok severek, bahar gelse de kullansam diye sabırsızlanıyorum :) ne olacak bu alışveriş halleri bilmiyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Zarayı hiç sorma canım ama ben daha çok Mango ya yöneltiyorum valla.daha uygun fiyatlar:))zara kokuları dene mutlaka ben bayılıyorum.çanta içinse bekleme derim baharı kullan kışında nolcak öpüyorummm

    YanıtlaSil