22 Mayıs 2014 Perşembe

ÖRME AMERİKAN SERVİS


Bir çok blogda bu konuyla ilgili yazı görebilirsiniz.Ben bu konuda o kadar acemiyim ki kelimelerle anlatılmaz:)))Örgü ve ben çok uzak iki kavramız.Ama isteyince insanın her şeyi yapabileceğini bildiğim ve de bunu felsefe edindiğim için kendime,ip alarak attım ilk adımımı.İpimin markası alize diva idi sanırım.Tam hatırlayamıyorum aslında.Ama genellikle birçok insan alize diva kullanıyor bu konuda.Benim ipim sanırım biraz kalındı.Diva olmayabilir yani.Neyse siz yapacaksanız alize diva alabilirsiniz.O kadar güzel renkleri var ki.Hepsini alıp örmek istiyorsunuz.3 yada 4 numara tığ bu iş için ideal.Zincir çekerek başlıyorsunuz 10 zincir yeter.Yani ben öyle başladım.Sonra internetteki örneklere baka baka telefondan fotoğraflarını çekerek örmeye devam ettim.Birçok kez söktüm tekrar yaptım.Pes etmedim.Ve belki çok muntazam olmasa da gayet güzel oldular.Sonra kola ile kolalayıp ütüledim.Ve balkon masamda yerlerini aldılar.Şimdi mutfak için masa yaptırıyoruz ve oraya da renk renk örmeyi istiyorum.

Minik bir fındık faresi fotağrafa girmiş:))

5 yorum:

  1. Bayıldım Edacım, gayet muntazam olmuş. Ben de senden kopya çekerim artık. Mutlu sohbetlerde kullanın inşallah canım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek canım tabiki çekebilirsin zira bende senden kopya çekicem kolye için:)))

      Sil
  2. eline sağlık çok da güzel olmuş bence :))

    YanıtlaSil
  3. Bu servislerden bende düşünüyorum ne zamandır Edacım görünce yine aklıma geldi yapmam şart oldu artık çok güzel görünüyor ellerine sağlık.

    YanıtlaSil