10 Temmuz 2014 Perşembe

SON GÜNLERDEN

1-Bir yakınımızın bahçeli evinde kızımla çok eğlenceli vakit geçirdik.Bahçede park olması ayrıca güzeldi.Tabi Duru'dan daha fazla ben kaymış da olabilirim:)
2-Okulun bittiği gün.Yani tam olarak bittiği gün,seminerlerin son günü.Bunu özsütün en sevdiğim tatlısı kazandibi tavukgöğsü ile kutladım.
3-Bir arkadaşımdan gelen bur şirin english home saat evde tam olarak yerini buldu.English home'u ne kadar sevdiğimi bilen arkadaşım hediye ararken hiç zorlanmadım,bunu beğeneceğine emindim dedi.Beni ne güzel tanımış:))
4-Adana'ya gelmeden önceki son gecemizde minnoşum kuzenim Sevda'ya iftara davetliydik.Masası ve yemekleri her zamanki gibi harikaydı.Ve böylece son aile yemeğimizi de yemiş olduk.Uzun bir süre bir arada olamayacağız:(((
5-Adana Real'de bir kedi görebilirsiniz.Zira aşırı sıcaklarda gündüz dışarı çıkmak çok zor.Ancak böyle yerlere gidebiliyoruz.Ama tercihen çok fazla gitmemeye özen gösteriyorum.
6-Evde fırsat buldukça bir şeyler örüyorum.Boş durmayı hiç sevmiyorum.Boş boş yatıp tv izlemek hayat felsefeme aykırı.Mutlaka elimde bir şeyler olmalı.
7-Dergilerin yaz sayılarını çok seviyorum.İçim açılıyor.Eskisi kadar dergi alıp okumasam da evim dergisini her ay mutlaka alıyorum.İlham verecek bir şeyler illaki buluyorum.Kapadokya hatırası vazo ve lavantalar ise ayrı bir yazı konusu olacak.
8-Adana'ya geldiğimiz günden beri her akşam kebap yemeğe gidiyoruz.İftar vakti önce çorba geldiği için gayet yumuşak başlangıç oluyor çünkü Adana'da çok fazla çorba kültürü yok,sıcaktan.Sonrası zaten mis gibi kebaplar:))Ama sanmayın ki Eda iki dünya olarak geri gelecek.Her akşam bütün caddeyi yürüyor,ter içinde kalıyoruz hatta geldiğimden beri zayıflamış bile olabilirim.Yürümek çok faydalı kesinlikle.Bir de ekmek ve türevlerini çıkardım hayatımdan,kebabı bile sade yiyorum:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder