9 Şubat 2015 Pazartesi

YİNE BİR DÖNÜŞ,BİRAZ HABERLER

Evet blog yazmak zor iş,bu su götürmez bir gerçek sanırım.Aslında devam ettirmeyi pek çok istediğim her gün sabahları, eve gittiğimde mutlaka bloguma vakit ayıracağım diye kendime söz verdiğim ve her akşam bilgisayarın başına bile geçemeden yitip giden bir günün ardından suratına bile bakamadığım bir dost kendisi.Vefalı bir dost aslında kendim bile açmazken sayfamı izleyici sayım artmış okunma sayısı da kendine göre gayet iyi.Bütün bunlara rağmen bazı teknik sebepler de beni engelliyor aslında.Mesela fotoğraf kalitemi beğenmiyorum.Iphone ile çekilen görüntüler beni pek tatmin etmiyor.Fotoğraf makinem ise eskidi iyice.Aslında yarı profesyonel bir makine ihtiyacım olan.Merakım da var fotoğraf çekmeye.Belki bir süre sonra bir makine edinebilirsem bu sorunu çözümlerim.Ama şimdilik yine eski makine ile yola devam edicez.Sanırım en büyük sıkıntım görüntü kalitesi.Bunun dışındaki diğer sorunum ise blogumun kategorisi.Aslında bir anne bebek blogu olarak yola çıkmıştım.Ancak bu çocuk tacizlerinden falan olsa gerek çok etkilendim ve kızımın fotolarını eskisi kadar paylaşmak istemiyorum.Zaten belki ilerde kendisi de bundan hoşlanmayabilir, kim bilir..Aslında kategorize etmek de istemiyorum sayfamı.Öyle işte hayattan karışık bir yer olsun benimki de,ondan bundan,şundan biraz biraz.Son engelim ise güzel bir engel:)İkinci kez sürpriz bir şekilde anne olacağım inşallah.Haziran ayında yeniden anneliği tadacağım inşallah, hem de ikinci kez kız annesi olma adayıyım.Allah nasip eder inşallah.

Yazamadığım bu süreç oldukça zor geçti aslında.İlk hamileliğim gibi değildi hiç bir şey.Midem oldukça kötüydü,ruh halimde.Çok yorgun ve bitkindim,neredeyse akşamları 20.00'de yataktaydım bir süre.Kendimden geçmiştim gerçekten.Ama şimdi gayet iyi hissediyorum.Tam 23 haftalık minik bir kızım daha var içimde.Bu duyguyu tekrardan yaşıyor olmak çok heyecan verici.Nisan ortalarında doğum iznim başlıyor. İznimi güzel değerlendirip doğuma kadar sakince yaşamayı,Duruya vakit ayırmayı -ki zaten hep onunlayım- düşünüyorum.
İşte günler böyle geçip gidiyorlar.Yazamadığım o aylar genellikle hamileliğimin 1.trimesterini geçirmekle geçti dostlar.Bir yandan okul,bir yandan Duru bir yandan koşturmalar derken zaman su gibi geçmiş işte.Yazımın başında da belirttiğim üzere bu blog ortaya karışık olarak devam edecek.Biraz biz,hamileliğim,dekorasyon,yemek,hobilerim falan derken güncel yaşam olarak devam edecek inşallah.Herkese sevgiler

4 yorum:

  1. ah aynı zamanlarda bebişlerimizi sağlıkla kucaklarımıza alalım insallah canım :) öpüyorum

    YanıtlaSil
  2. İnşallah canım benim sağlıkla gelsin minişlerimiz

    YanıtlaSil
  3. Çok tatlısınız..Sağlıcakla gelsin küçük bebişiniz de....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiin çokk çok teşekkür ederim bu güzel dilek için sevgiler

      Sil