4 Mart 2015 Çarşamba

FIRINDA NEFİS KANAT IZGARA

Kanatın ızgara haline bayılıyorum.İnanılmaz lezzetli oluyor.Ancak her zaman dışarıda yemek mümkün olmuyor.Bende tarifleri gözden geçirip yine kendimce bir tarif tutturdum ve yaptım.En beğendiğim tariflerden buydu asyadanesintiler.Onu incelemenizi tavsiye ederim.Ben onun yaptıklarına ek olarak sarımsakta rendeledim sosun içine.
Tarif ise şöyle:Tavuk kanat ve butlarını bir soğanı rendeleyip suyunu sıkarak içine koyuyoruz.Ancak öncesinde tavuklara bıçakla çizikler atıyoruz.Bir iki diş sarımsağı da rendeliyoruz.Pul biber,karabiber,tuz ekleyip harmanlıyoruz.buzdolabında bir saat bekletiyoruz.Sonrasında tavukları ızgara teline yerleştirip fırınımızın ızgara gözünde 250 derece de (ısıtılmış fırında) pişene kadar pişiriyoruz.İki sıra altına da fırın tepsisine su koyup yerleştiriyoruz ki alttan gelen buharla tavuklarımız pişsin.Beklediğimden çok daha harika olduğunu söyleyebilirim.
Tek sorun ızgara telini temizlemek tabi ki.Bir daha ki sefere pişirme kağıdı sermeyi ihmal etmeyeceğimi söyleyebilirim.Sevgilerle Eda



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder